Bu siteyi kullanarak Gizlilik Politikasını ve Kullanım Koşullarını kabul etmiş olursunuz.
Kabul et
Envanter HaberEnvanter HaberEnvanter Haber
Font boyutlandırmaAa
  • Anasayfa
  • Gündem
  • Politika
  • Ekonomi
  • Spor
  • Magazin
  • Yaşam
  • Sağlık
  • Kültür Sanat
Okunuyor: İnegöl belediyesi’nden uluslararası açılım
paylaş
Font boyutlandırmaAa
Envanter HaberEnvanter Haber
Ara
  • Anasayfa
  • Gündem
  • Politika
  • Ekonomi
  • Spor
  • Magazin
  • Yaşam
  • Sağlık
  • Kültür Sanat
Mevcut bir hesabınız mı var? Giriş yap
Bizi takip et
Envanter Haber > Genel > İnegöl belediyesi’nden uluslararası açılım
inegol-belediyesinden-uluslararasi-acilim
Genel

İnegöl belediyesi’nden uluslararası açılım

Son güncelleme: 4 Ekim 2025 20:04
Yayınlandı 4 Ekim 2025
paylaş
20251004AW551928
paylaş

Şubat ayında Polonya Rzeszow Üniversitesi arasında İyi Niyet Anlaşması imzalanmasının ardından, İnegöl Belediyesi Polonya’nın Rzeszow şehrinde uluslararası eğitim programına katılım sağladı.

İnegöl Belediyesi, şehrin uluslararası bilinirliğinin artırılması ve iş birliği çalışmalarıyla kurumun hizmet kalitesinin yükseltilmesi hedefleri doğrultusunda, kardeş şehir ilişkileri başta olmak üzere farklı ülkelerdeki kurum ve kuruluşlarla çeşitli çalışmalar yürütüyor. Bu kapsamda 25 Şubat 2025 tarihinde İnegöl Belediyesi ile Polonya Rzeszow Üniversitesi arasında imzalanan İyi Niyet ve İş Birliği Protokolü çerçevesinde ortak projelerin yürütülmesi konusunda mutabık kalınmıştı. İnegöl Belediyesi, bu protokol kapsamında İnegöl Belediyesi, Rzeszow şehrinde düzenlenen “Bugünün ve Geleceğin Mücadele ve Amaçları Arasında Eğitim: Bilimsel ve Örgütsel Komite Başkanlığı 5. Yıl Dönemi Uluslararası Bilim Konferansı” ve Rzeszow Belediyesi tarafından organize edilen teknik deneyim programına davet edildi.

İnegöl belediyesi heyeti polonya’da temaslarda bulundu

Dünya genelinden akademisyenler, bürokratlar ve uzmanların katıldığı programda İnegöl Belediyesi’ni temsilen Strateji Geliştirme Müdürü Mehmed Akif Arslan ve Fen İşleri Müdürü Yakup Can yer aldı. Belediye Başkanı Alper Taban da video konferans yöntemiyle programa katılım sağladı. İnegöl Belediyesi temsilcileri, organizasyonda uluslararası iş birliği ve stratejik hedefler doğrultusunda önemli temaslarda bulundu. Bu kapsamda Rzeszow Üniversitesi’nin “Eğitimin Geleceği” kongresine katılım sağlanırken, üniversite rektörlüğüne ziyaret gerçekleştirildi ve Rzeszow Belediyesi ile iş birliği odaklı toplantılar yapıldı. Ayrıca farklı ülkelerden gelen katılımcılarla odak toplantılar düzenlenerek İnegöl Belediyesi çalışmaları çerçevesinde iş birliği görüşmeleri yürütüldü.

Neler elde edildi

Program sonucunda, İnegöl SEGE 2053 Strateji Belgesi’nin hazırlanmasında Rzeszow Üniversitesi ve Rzeszow Belediyesi ile paydaşlık ilişkisi kurulurken, İsveç 2025 Kalite Kongre ve Fuarı’na katılım ve iş birliği yönünde tavsiye kararları alındığı aktarıldı. ABD Suny Brockport Üniversitesi ile İnegöl’deki eğitim stratejilerinin gözden geçirilmesine yönelik çalışmalar da başlatıldı. Ayrıca Erasmus ve ESC programları odaklı ortak projelerin yürütülmesi ve kardeş şehir protokolü yapılması yönünde mutabakata varıldı.

Konuyla ilgili açıklama yapan İnegöl Belediye Başkanı Alper Taban, “Yurt içi ve yurt dışı alternatif kaynaklardan daha fazla istifade etmek, iş birliği ilişkilerini güçlendirmek, tecrübe aktarımı ekosistemi oluşturmak ve gençlik değişim programları gerçekleştirmek gibi amaçlar doğrultusunda 14.10.2024 tarihinde AB ve Dış İlişkiler Birimini kurduk. Akabinde birim faaliyetleri kapsamında Türkiye Ulusal Ajansı’na yönelik başvurumuz neticesinde 10.01.2025 tarihinde Eurodesk ağının bir parçası olduk. Tüm gençlerimize ve paydaşlarımıza çalışmalarımızı ve hedeflerimizi duyurduk. Polonya Rzeszow Belediyesi ve Üniversitesi ile devam eden iş birliği sürecimiz de bu yatırımlarımızın bir çıktısıdır” dedi.

Tomruk altında kalan işçi ağır yaralandı
Kapıkule’de milyonluk kaçak eşya operasyonu: 10 bin 400 adet elektronik sigara yakalandı
Kütahya’daki uluslararası öğrenciler iftarda buluştu
Mudurnu’da motosiklet ile hafif ticari araç çarpıştı: 1 yaralı
Sinop polisinden “huzur” mesaisi
ETİKETLER:belediyebelediyesibirligiçalışmaenvanterenvanterhaberenvanterhabercilikenvanternetgündemhaberhizmetikentnegolProjerzeszowToplumvatandaşYaşam
Paylaş
Facebook Whatsapp Whatsapp E-Posta Yazdır
Yorum yapılmamış

Bir yanıt yazın Yanıtı iptal et

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Bizi Takip Et

Sosyal medya hesaplarımız
FacebookBeğen
XTakip et
InstagramTakip et
YoutubeAbone ol
TiktokTakip et

Haftalık Bülten

En yeni haberlerimizi anında almak için bültenimize abone olun!
Popüler Haberler
Çevre

Başkale’de araçlar kara gömüldü: 32 yerleşim yerinin yolu ulaşıma kapandı

27 Şubat 2026
Demirci’de gençliğin yeni üssü için temeller atıldı
Miniklerden geri dönüşüm farkındalığı
Sacha Boey, 749 gün sonra Galatasaray formasıyla
Bilecik’te tır ile motosiklet çarpıştı: 1 yaralı
Hızlı Bağlantılar
  • Anasayfa
  • Gündem
  • Politika
  • Ekonomi
  • Spor
  • Magazin
  • Yaşam
  • Sağlık
  • Kültür Sanat
Popüler Kategoriler
  • Anasayfa
  • Gündem
  • Politika
  • Ekonomi
  • Spor
  • Magazin
  • Yaşam
  • Sağlık
  • Kültür Sanat

Haftalık bülten

En yeni haberlerimizi anında almak için bültenimize abone olun!

© Envanternet Habercilik 2026. Tüm hakları saklıdır.
Hoşgeldin!

Hesabına giriş yap

Kullanıcı Adı veya E-posta Adresi
Şifre

Şifrenizi mi unuttunuz?