Bu siteyi kullanarak Gizlilik Politikasını ve Kullanım Koşullarını kabul etmiş olursunuz.
Kabul et
Envanter HaberEnvanter HaberEnvanter Haber
Font boyutlandırmaAa
  • Anasayfa
  • Gündem
  • Politika
  • Ekonomi
  • Spor
  • Magazin
  • Yaşam
  • Sağlık
  • Kültür Sanat
Okunuyor: Denizli Büyükşehir’in U-10 Ligi’nde şampiyon belli oldu
paylaş
Font boyutlandırmaAa
Envanter HaberEnvanter Haber
Ara
  • Anasayfa
  • Gündem
  • Politika
  • Ekonomi
  • Spor
  • Magazin
  • Yaşam
  • Sağlık
  • Kültür Sanat
Mevcut bir hesabınız mı var? Giriş yap
Bizi takip et
Envanter Haber > Spor > Denizli Büyükşehir’in U-10 Ligi’nde şampiyon belli oldu
Spor

Denizli Büyükşehir’in U-10 Ligi’nde şampiyon belli oldu

Son güncelleme: 23 Haziran 2026 12:46
Yayınlandı 23 Haziran 2026
paylaş
Resimler 1/7
paylaş

Denizli Büyükşehir Belediyesi tarafından düzenlenen ve geleceğin futbolcularını aynı sahada buluşturan U-10 Futbol Ligi, hafta sonu oynanan final müsabakalarının ardından gerçekleştirilen coşkulu ödül töreniyle sona erdi. Dört ay süren futbol şöleninin sonunda şampiyonluk kupasını Tuna Aras Spor kaldırdı.

Denizli Büyükşehir Belediyesi Gençlik ve Spor Hizmetleri Dairesi Başkanlığı tarafından organize edilen ve 14 Mart’ta başlayan ligde, 24 takımdan 480’i aşkın minik sporcu forma giydi. Toplam 120 karşılaşmanın oynandığı organizasyonda çocuklar yalnızca futbol yetenekleriyle değil, sergiledikleri centilmenlik, dostluk ve fair-play anlayışıyla da takdir topladı. Turnuva boyunca büyük heyecana sahne olan mücadelelerin ardından Çamlık FK ve Kaptanspor gruplarını lider tamamlayarak doğrudan yarı finale yükseldi. Kartalgücü, Tuna Aras Spor, Orka Spor ve Demirsoy Spor ise play-off karşılaşmalarıyla çeyrek final bileti aldı. Hafta sonu oynanan yarı final, üçüncülük ve final maçlarının ardından turnuvanın dereceye giren takımları belli oldu.

Kupa ve madalyalar sahiplerini buldu

Büyük çekişmeye sahne olan organizasyonda Tuna Aras Spor şampiyon olurken, Kaptanspor ikinci, Çamlık FK üçüncü ve Orka Spor dördüncü sırada yer aldı. Dereceye giren takımlara kupa ve madalyaları, Gençlik ve Spor Hizmetleri Dairesi Başkanı Ayşe Sarıkaya ile protokol üyeleri tarafından takdim edildi. Ödül töreninin ardından sahada renkli görüntüler yaşandı. Kupalarını kaldıran minik sporcular, teknik ekipler ve turnuva boyunca çocuklarını yalnız bırakmayan aileler, bu anlamlı günü hatıra fotoğraflarıyla ölümsüzleştirdi. Büyük heyecanın ve sevincin yaşandığı organizasyon, sporun birleştirici gücünü yansıtan “Kazanan dostluk oldu” mesajıyla tamamlandı.

Manisalı eskrimci Berra Kürek Avrupa ikincisi oldu
Samsunspor’un yeni Teknik Direktörü Fink, Samsun’a geldi
Fırat Gül: “İskelet kadronun korunması ciddi bir avantaj sağladı”
Kocaelispor taraftarlarından kaptanlarına büyük sürpriz
Hazırlık maçı: Beşiktaş: 2 – Wolfsberger AC: 3
Paylaş
Facebook Whatsapp Whatsapp E-Posta Yazdır
Yorum yapılmamış

Bir yanıt yazın Yanıtı iptal et

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Bizi Takip Et

Sosyal medya hesaplarımız
FacebookBeğen
XTakip et
InstagramTakip et
YoutubeAbone ol
TiktokTakip et

Haftalık Bülten

En yeni haberlerimizi anında almak için bültenimize abone olun!
Popüler Haberler
Genel

2 gündür haber alınamayan vatandaşın cansız bedenine ulaşıldı: 130 personel görev aldı

29 Mart 2026
Takla atarak tarlaya uçan otomobilin sürücüsü yaralandı
Öğrenciler atıktan enerjiye dönü
Köylerine hatıra ormanı kazandırdılar
Bakan Kurum’dan 23 Nisan’da deprem bölgesi paylaşımı
Hızlı Bağlantılar
  • Anasayfa
  • Gündem
  • Politika
  • Ekonomi
  • Spor
  • Magazin
  • Yaşam
  • Sağlık
  • Kültür Sanat
Popüler Kategoriler
  • Anasayfa
  • Gündem
  • Politika
  • Ekonomi
  • Spor
  • Magazin
  • Yaşam
  • Sağlık
  • Kültür Sanat

Haftalık bülten

En yeni haberlerimizi anında almak için bültenimize abone olun!

© Envanternet Habercilik 2026. Tüm hakları saklıdır.
Hoşgeldin!

Hesabına giriş yap

Kullanıcı Adı veya E-posta Adresi
Şifre

Şifrenizi mi unuttunuz?