Bu siteyi kullanarak Gizlilik Politikasını ve Kullanım Koşullarını kabul etmiş olursunuz.
Kabul et
Envanter HaberEnvanter HaberEnvanter Haber
Font boyutlandırmaAa
  • Anasayfa
  • Gündem
  • Politika
  • Ekonomi
  • Spor
  • Magazin
  • Yaşam
  • Sağlık
  • Kültür Sanat
Okunuyor: Büyükşehir Belediyesi’nden aşure ikramı
paylaş
Font boyutlandırmaAa
Envanter HaberEnvanter Haber
Ara
  • Anasayfa
  • Gündem
  • Politika
  • Ekonomi
  • Spor
  • Magazin
  • Yaşam
  • Sağlık
  • Kültür Sanat
Mevcut bir hesabınız mı var? Giriş yap
Bizi takip et
Envanter Haber > Kültür Sanat > Büyükşehir Belediyesi’nden aşure ikramı
Kültür Sanat

Büyükşehir Belediyesi’nden aşure ikramı

Son güncelleme: 25 Haziran 2026 17:13
Yayınlandı 25 Haziran 2026
paylaş
paylaş

Antalya Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayının birlik, beraberlik ve paylaşma ruhunu yaşatmak amacıyla geleneksel aşure ikramlarına başladı. İlk aşure ikramını, Yat Limanı’nda Antalya Valisi Hulusi Şahin ile Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Büşra Özdemir gerçekleştirdi.

Antalya Büyükşehir Belediyesi Sosyal Hizmetler Dairesi Başkanlığı’na bağlı merkez ve Alanya aşevlerinde özenle hazırlanan aşureler, Muharrem ayı boyunca Antalya’nın 19 ilçesinde vatandaşlarla buluşturulacak. Muharrem ayının 10’uncu günü başlayan ilk aşure programı, Kaleiçi Yat Limanı’nda gerçekleştirildi. Antalya Valisi Hulusi Şahin ve Antalya Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Büşra Özdemir, Yapay Resif Projesi tanıtım toplantısı sonrasında vatandaşlara aşure ikramında bulundu. Vali Şahin ve Başkan Vekili Özdemir, vatandaşlara aşure dağıttı.

Aşure programı kapsamında Büyükşehir Belediyesi ana hizmet binası önünde de vatandaşlara ve belediye personeline 2 bin 500 kişilik aşure ikram edildi. Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreter Yardımcısı Cemil Böcek, Sosyal Hizmetler Dairesi Başkanı Murat Yavuz ve Zabıta Dairesi Başkanı Yakup Önder de aşure kazanının başına geçerek, Büyükşehir Belediyesi çalışanları ve vatandaşlara aşure ikramına bulundu. 2 Bin 500 kişilik aşure kısa zamanda tükendi.

19 ilçede aşure ikramı

Büyükşehir Belediyesi Sosyal Hizmetler Dairesi Başkanı Murat Yavuz, aşure ikramlarının 19 ilçede devam edeceğini söyledi. Murat Yavuz, “Muharrem ayının bolluk, bereket ve dayanışma ayı olması dolayısıyla Antalya Büyükşehir Belediyesi olarak aşure dağıtımına başlamış bulunmaktayız. Birlik ve beraberliğin simgesi olan aşure dağıtımına bütün hemşerilerimizi bekliyoruz. Paylaştıkça güçlüyüz” dedi.

Pursaklar’da 2. Bilim Şenliği öğrencilerin keşfederek öğrenmesini sağlıyor
Bakır Rölyef Sanatı ile şehitlerin hatırası yaşatılıyor
Eurovision’un alternatifi Intervision şarkı yarışmasının kazananı Vietnam oldu
Başkan Ercan’dan tiyatro daveti
Kızılırmak vadisinde Selçuklu’dan kalan miras: Çeşnigir Köprüsü
Paylaş
Facebook Whatsapp Whatsapp E-Posta Yazdır
Yorum yapılmamış

Bir yanıt yazın Yanıtı iptal et

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Bizi Takip Et

Sosyal medya hesaplarımız
FacebookBeğen
XTakip et
InstagramTakip et
YoutubeAbone ol
TiktokTakip et

Haftalık Bülten

En yeni haberlerimizi anında almak için bültenimize abone olun!
Popüler Haberler
Genel

Avokado ve mango arasına gizlenen uyuşturucular yakalandı

16 Nisan 2026
Bursa’da 1 haftada 3,5 milyon lira ceza
Tekirdağ Büyükşehir’den kuraklığa karşı sürdürülebilir su hamlesi
Trendyol Süper Lig: Eyüpspor: 0 – Fenerbahçe: 2 (İlk yarı)
Üreticiye müjdeli haber: Saman fiyatları yarı yarıya geriledi
Hızlı Bağlantılar
  • Anasayfa
  • Gündem
  • Politika
  • Ekonomi
  • Spor
  • Magazin
  • Yaşam
  • Sağlık
  • Kültür Sanat
Popüler Kategoriler
  • Anasayfa
  • Gündem
  • Politika
  • Ekonomi
  • Spor
  • Magazin
  • Yaşam
  • Sağlık
  • Kültür Sanat

Haftalık bülten

En yeni haberlerimizi anında almak için bültenimize abone olun!

© Envanternet Habercilik 2026. Tüm hakları saklıdır.
Hoşgeldin!

Hesabına giriş yap

Kullanıcı Adı veya E-posta Adresi
Şifre

Şifrenizi mi unuttunuz?