Bu siteyi kullanarak Gizlilik Politikasını ve Kullanım Koşullarını kabul etmiş olursunuz.
Kabul et
Envanter HaberEnvanter HaberEnvanter Haber
Font boyutlandırmaAa
  • Anasayfa
  • Gündem
  • Politika
  • Ekonomi
  • Spor
  • Magazin
  • Yaşam
  • Sağlık
  • Kültür Sanat
Okunuyor: Yozgat’ta 4 aydır maaşlarını alamadıklarını ileri süren maden işçileri işvereni protesto etti
paylaş
Font boyutlandırmaAa
Envanter HaberEnvanter Haber
Ara
  • Anasayfa
  • Gündem
  • Politika
  • Ekonomi
  • Spor
  • Magazin
  • Yaşam
  • Sağlık
  • Kültür Sanat
Mevcut bir hesabınız mı var? Giriş yap
Bizi takip et
Envanter Haber > Genel > Yozgat’ta 4 aydır maaşlarını alamadıklarını ileri süren maden işçileri işvereni protesto etti
Genel

Yozgat’ta 4 aydır maaşlarını alamadıklarını ileri süren maden işçileri işvereni protesto etti

Son güncelleme: 19 Haziran 2026 12:20
Yayınlandı 19 Haziran 2026
paylaş
Resimler 1/4
paylaş

Yozgat’ın Akdağmadeni ilçesinde 4 aydır maaşlarını alamadıklarını ileri süren 150 maden işçisi, yaptıkları basın açıklaması ile maaşlarının ödenmesini istedi.

İddiaya göre Akdağmadeni ilçesindeki Yıldızlar Holding’e bağlı kurşun-çinko maden ocağı işletmesinde çalışan 150 maden işçisi, mart ayından itibaren maaşlarını alamadı. Akdağmadeni kent meydanında toplanarak basın açıklaması yapan maden işçileri, doğalgaz, kira gibi giderlerini ödeyemediklerini, çocuklarına harçlık bile veremediklerini ifade ederek, maaşlarının ödenmesi talebinde bulundu.

“150 kişi mağduruz”

Maden işçilerinden Mesut Kadim, “Akdağmadeni halkı olarak çok perişan durumdayız. Çoğu arkadaşımızın ev kirası, doğalgazı ve çocuklara hiçbir şey alamadığımız oldu. Çok perişanız. Hakkımızı arıyoruz. 4 ay olacak maaş alamıyoruz. Maaşlarımızı almak istiyoruz. Desteğinizi bekliyoruz. Burada toplam 150 kişi var. 150 kişi mağduruz” dedi.

“4 maaş alacağımız var”

Mustafa Kadim ise, “Mart ayından beri arkadaşlarımız maaşlarını alamıyorlar, mağdurlar. Maaşlarımızı ödemeden herkesi ücretsiz izne ayırmayı düşünüyorlar. Burada kimse kavga etmiyor, herkes hakkını istiyor. Herkesin içeride 4 maaş alacağı var, vermediler. Yetkililerden bunun ödenmesini bekliyoruz” diye konuştu.

“Yargıtay’dan kazandığım halde tazminatımı alamıyorum”

Hacı Ahmet Fidan, yargı kararına rağmen tazminatını alamadığını ileri sürerek, “2011’den bu zamana kadar hak etmiş olduğum tazminatımı alamıyorum. Tazminatımın ödenmesini istiyorum. Yargıtay’dan da kazandım ama yatırmıyorlar tazminatımı. Tazminatım ve izin haklarım komple duruyor. Herkesin yatırmadılar, benimkini de yatırmadılar” şeklinde konuştu.

Yılbaşı gecesi Mersin’de güvenlik ve sağlık seferberliği
Kayseri’de eş zamanlı ‘fuhuş’ operasyonu: 6 şahıs tutuklandı
Konya’da iplik yüklü tır devrildi: 1 yaralı
Samsun Şehir Hastanesi’nde KBRN tatbikatı
Kendi çileklerini ektiler
Paylaş
Facebook Whatsapp Whatsapp E-Posta Yazdır
Yorum yapılmamış

Bir yanıt yazın Yanıtı iptal et

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Bizi Takip Et

Sosyal medya hesaplarımız
FacebookBeğen
XTakip et
InstagramTakip et
YoutubeAbone ol
TiktokTakip et

Haftalık Bülten

En yeni haberlerimizi anında almak için bültenimize abone olun!
Popüler Haberler
Genel

Tomarza’da vatandaşlar trafik ve dolandırıcılık konularında bilgilendirildi

4 Mart 2026
Drift yapan lüks otomobil sürücüsüne 58 bin 217 lira ceza kesildi
Arnavutköy’de kontrolden çıkan araç çayırlık alana uçtu: Kaza anı kamerada
Trendyol Süper Lig: Gençlerbirliği: 0 – Beşiktaş: 0 (Maç devam ediyor)
Sıla’nın hayatını kaybettiği yolda çelenkler dizildi, beyaz balonlar gökyüzüne bırakıldı
Hızlı Bağlantılar
  • Anasayfa
  • Gündem
  • Politika
  • Ekonomi
  • Spor
  • Magazin
  • Yaşam
  • Sağlık
  • Kültür Sanat
Popüler Kategoriler
  • Anasayfa
  • Gündem
  • Politika
  • Ekonomi
  • Spor
  • Magazin
  • Yaşam
  • Sağlık
  • Kültür Sanat

Haftalık bülten

En yeni haberlerimizi anında almak için bültenimize abone olun!

© Envanternet Habercilik 2026. Tüm hakları saklıdır.
Hoşgeldin!

Hesabına giriş yap

Kullanıcı Adı veya E-posta Adresi
Şifre

Şifrenizi mi unuttunuz?