Bu siteyi kullanarak Gizlilik Politikasını ve Kullanım Koşullarını kabul etmiş olursunuz.
Kabul et
Envanter HaberEnvanter HaberEnvanter Haber
Font boyutlandırmaAa
  • Anasayfa
  • Gündem
  • Politika
  • Ekonomi
  • Spor
  • Magazin
  • Yaşam
  • Sağlık
  • Kültür Sanat
Okunuyor: İnşaat işçileri 1 Mayıs’ta da mesai yaptı
paylaş
Font boyutlandırmaAa
Envanter HaberEnvanter Haber
Ara
  • Anasayfa
  • Gündem
  • Politika
  • Ekonomi
  • Spor
  • Magazin
  • Yaşam
  • Sağlık
  • Kültür Sanat
Mevcut bir hesabınız mı var? Giriş yap
Bizi takip et
Envanter Haber > Genel > İnşaat işçileri 1 Mayıs’ta da mesai yaptı
Genel

İnşaat işçileri 1 Mayıs’ta da mesai yaptı

Son güncelleme: 1 Mayıs 2026 16:51
Yayınlandı 1 Mayıs 2026
paylaş
Resimler 1/7
paylaş

Adana’nın Kozan ilçesinde 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü’nde inşaat işçileri, sıcak havaya rağmen mesailerini sürdürdü.

1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü’nde Türkiye genelinde birçok işçi bayrama rağmen çalışmaya devam ederek geçimini sağlamayı sürdürüyor. Adana’nın Kozan ilçesinde de inşaat işçileri, sıcak havaya rağmen işlerine devam ediyor.

“En çok yoran sıcak hava”

10 yıllık inşaat işçisi ve demir ustası Yasin Çözeli, mesleğin en zor yanının sıcak olduğunu ifade ederek, “Bu meslekte 10 yılım. En çok yoran zaten sıcak hava. Ekmeğimiz helal, sabah 07.30’da işe başladık. Yeni nesil yok inşaatlarda, son nesil bizleriz. Aylık 40-45 bin lira arasında kazanıyorum. Halimize bin şükür” dedi.

Yaklaşık 30 yıldır sektörde çalışan inşaat ustası Levent Salim ise hem işçilik hem ustalık yaptıklarını belirterek, “İşçiliği de kendimiz yapıyoruz, ustalığı da. Bizim için bayram çalıştığımız gün. Biz gündelikçiyiz, çalışırsak bayram. Gençler kesinlikle bu işe ilgi göstermiyor, arkadan eleman gelmiyor. Biz daha bayram görmedik, devamlı çalışmaktan. Şartlar ağır, tehlikeli. Yazın sıcak, kışın soğuk oluyor” diye konuştu.

“20 yıldır bu işin içindeyim”

İşçilerden Fehmi Başıbüyük de geçim mücadelesine dikkat çekerek, “İhtiyaç var, çoluğumuzun çocuğumuzun rızkı için çalışıyorum. 20 yıldır bu işin içindeyim, bir gün işçi bayramı kutlamadım. Ne zaman çalışırsak bayram o gün. Hayatımız şantiyelerde geçiyor. Çırak yok. İlköğretim mezunu getiriyorsun, kafa tutuyor. Yeni nesil çırak bulmak zor, yapmak istemiyor. Şartlar ağır, herkes kolay ekmek peşinde. Adana’da işçi olmak kışın güzel ama yazın bir o kadar zor” ifadelerini kullandı.

Bakan Yumaklı: “Yangınların 6’sı halen aktif, Akhisar’da tek noktaya yoğunlaştık”
Gürsu’nun 30 yıllık hayali gerçek oluyor
Adli emanetten sahte tutanakla uyuşturucu kaçırıldı: 5 tutuklama
Bilecik’te her gün 300 çocuğa beslenme çantası gidiyor
Ücretsiz buz pisti çocukların yüzünü güldürdü
Paylaş
Facebook Whatsapp Whatsapp E-Posta Yazdır
Yorum yapılmamış

Bir yanıt yazın Yanıtı iptal et

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Bizi Takip Et

Sosyal medya hesaplarımız
FacebookBeğen
XTakip et
InstagramTakip et
YoutubeAbone ol
TiktokTakip et

Haftalık Bülten

En yeni haberlerimizi anında almak için bültenimize abone olun!
Popüler Haberler
Politika

MHP’li Yurdagül’den lider Bahçeli’ye şampiyonluk ziyareti: Erzurumspor forması takdim edildi

22 Nisan 2026
Büyükşehir’den Dikili’ye tam teşekküllü sokak hayvanları kampüsü
İnegöl’de döner ustasından “kardan döner” ikramı
‘Adıyaman’ı geleceğe hazırlamak’ temalı iklim değişikliği çalıştayı düzenlendi
Okul bahçesi lavanta ve güllerle donatıldı
Hızlı Bağlantılar
  • Anasayfa
  • Gündem
  • Politika
  • Ekonomi
  • Spor
  • Magazin
  • Yaşam
  • Sağlık
  • Kültür Sanat
Popüler Kategoriler
  • Anasayfa
  • Gündem
  • Politika
  • Ekonomi
  • Spor
  • Magazin
  • Yaşam
  • Sağlık
  • Kültür Sanat

Haftalık bülten

En yeni haberlerimizi anında almak için bültenimize abone olun!

© Envanternet Habercilik 2026. Tüm hakları saklıdır.
Hoşgeldin!

Hesabına giriş yap

Kullanıcı Adı veya E-posta Adresi
Şifre

Şifrenizi mi unuttunuz?