Bu siteyi kullanarak Gizlilik Politikasını ve Kullanım Koşullarını kabul etmiş olursunuz.
Kabul et
Envanter HaberEnvanter HaberEnvanter Haber
Font boyutlandırmaAa
  • Anasayfa
  • Gündem
  • Politika
  • Ekonomi
  • Spor
  • Magazin
  • Yaşam
  • Sağlık
  • Kültür Sanat
Okunuyor: 30 yıldır soba, mangal ve barbekü üretimi yapıyor
paylaş
Font boyutlandırmaAa
Envanter HaberEnvanter Haber
Ara
  • Anasayfa
  • Gündem
  • Politika
  • Ekonomi
  • Spor
  • Magazin
  • Yaşam
  • Sağlık
  • Kültür Sanat
Mevcut bir hesabınız mı var? Giriş yap
Bizi takip et
Envanter Haber > Genel > 30 yıldır soba, mangal ve barbekü üretimi yapıyor
Genel

30 yıldır soba, mangal ve barbekü üretimi yapıyor

Son güncelleme: 26 Haziran 2026 10:07
Yayınlandı 26 Haziran 2026
paylaş
Resimler 1/4
paylaş

Eskişehirli esnaf Gökhan Duru 10 yaşında başladığı soba, mangal ve barbekü üretimine 30 yılı aşkın devam ediyor.

Kışları soba, yazları ise mangal ve barbekü üretimi yapan Duru artan maliyet, sıcak hava şartları ve orman yasakları sebebiyle satışların önceki seneler göre durulduğunu belirtti. Ürünlerinin çeşitliliğinin geniş olduğunu ve fiyatlarının ürünün çeşitli özelliklerine göre değiştiğini belirten Duru, “Ürün yelpazemiz oldukça geniş. Fiyatlarımız 300-400 TL’den başlayıp 15 bin TL’ye kadar çıkıyor. Fiyatlar, ürünün boyutuna, malzeme kalınlığına ve boyalı olup olmamasına göre farklılık gösteriyor. Özellikle lokantalarla profesyonel düzeyde çalıştığımız için malzeme kalitesine büyük önem veriyoruz. Çünkü mangalın malzemesi ne kadar kalın olursa et de o kadar iyi pişiyor” şeklinde konuştu.

“Özel tasarım mangal üretiyoruz”

Vatandaşlardan gelen özel tasarım taleplerini değerlendirip sıfırdan ürün tasarladığını da söyleyen esnaf Gökhan Duru, “Vatandaşlarımızdan gelen özel mangal taleplerini de değerlendirip sıfırdan başlayan özel bir tasarımı iki gün içinde tamamlıyoruz” ifadelerini kullandı.

Kahvehane çıkışında tekme tokat birbirine girdiler
Bilecik’te Nevruz coşkuyla kutlandı
Depremde müşterisi çıktı, o yerinden kalkmadı: O anlar kamerada
Erzurum GSİM’in Vedat ağabeyi emekli oldu
Başkan Dutlulu koltuğunu çocuklara emanet etti
Paylaş
Facebook Whatsapp Whatsapp E-Posta Yazdır
Yorum yapılmamış

Bir yanıt yazın Yanıtı iptal et

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Bizi Takip Et

Sosyal medya hesaplarımız
FacebookBeğen
XTakip et
InstagramTakip et
YoutubeAbone ol
TiktokTakip et

Haftalık Bülten

En yeni haberlerimizi anında almak için bültenimize abone olun!
Popüler Haberler
Genel

Üsküdar’da kırmızı ışıkta geçen yayaya İETT otobüsü çarptı

30 Mart 2026
Amasya Navruzu’nun fotoğrafları ‘en kıymetli değerleri arasında’ notuyla paylaşıldı
Bilim Fuarları Festivali Erzurum’da büyük bir coşkuyla gerçekleştirildi
Talas’ın çınarları hayata hareket ediyor
Erzurum’daki “Geri Dönüşüm Temalı Otobüs Durağı” projesi ilgi odağı
Hızlı Bağlantılar
  • Anasayfa
  • Gündem
  • Politika
  • Ekonomi
  • Spor
  • Magazin
  • Yaşam
  • Sağlık
  • Kültür Sanat
Popüler Kategoriler
  • Anasayfa
  • Gündem
  • Politika
  • Ekonomi
  • Spor
  • Magazin
  • Yaşam
  • Sağlık
  • Kültür Sanat

Haftalık bülten

En yeni haberlerimizi anında almak için bültenimize abone olun!

© Envanternet Habercilik 2026. Tüm hakları saklıdır.
Hoşgeldin!

Hesabına giriş yap

Kullanıcı Adı veya E-posta Adresi
Şifre

Şifrenizi mi unuttunuz?