Bu siteyi kullanarak Gizlilik Politikasını ve Kullanım Koşullarını kabul etmiş olursunuz.
Kabul et
Envanter HaberEnvanter HaberEnvanter Haber
Font boyutlandırmaAa
  • Anasayfa
  • Gündem
  • Politika
  • Ekonomi
  • Spor
  • Magazin
  • Yaşam
  • Sağlık
  • Kültür Sanat
Okunuyor: Menteşe’de eğitimde yeni dönem planları görüşüldü
paylaş
Font boyutlandırmaAa
Envanter HaberEnvanter Haber
Ara
  • Anasayfa
  • Gündem
  • Politika
  • Ekonomi
  • Spor
  • Magazin
  • Yaşam
  • Sağlık
  • Kültür Sanat
Mevcut bir hesabınız mı var? Giriş yap
Bizi takip et
Envanter Haber > Eğitim > Menteşe’de eğitimde yeni dönem planları görüşüldü
Eğitim

Menteşe’de eğitimde yeni dönem planları görüşüldü

Son güncelleme: 26 Haziran 2026 13:01
Yayınlandı 26 Haziran 2026
paylaş
Resimler 1/4
paylaş

Muğla’nın Menteşe ilçesinde 2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılı Ders Dönemi Sonu Okul ve Kurum Müdürleri Toplantısı, İlçe Milli Eğitim Müdürü Mehmet Keleş başkanlığında geniş bir katılımla gerçekleştirildi.

Menteşe İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü bünyesinde faaliyet gösteren okul ve kurum müdürlerinin katılımıyla düzenlenen toplantıda, geride bırakılan eğitim-öğretim yılının kapsamlı bir değerlendirmesi yapılırken, önümüzdeki dönemin yol haritası da belirlendi.

İlçe Milli Eğitim Müdürü Mehmet Keleş’in başkanlık ettiği toplantıda, eğitim-öğretim yılı boyunca yürütülen akademik, sosyal ve kültürel çalışmalar detaylı bir şekilde ele alındı. Toplantının ana gündem maddelerini; akademik başarının artırılması, okul güvenliği önlemleri, rehberlik hizmetlerinin etkinliği, öğrenci kayıt ve nakil işlemleri oluşturdu.

Ayrıca, öğrencilerin geleceğini yakından ilgilendiren LGS ve YKS süreçleri ile Milli Eğitim Bakanlığı’nın vizyon projelerinden olan Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli uygulamaları, yürütülen yerel ve ulusal projeler ile personel işlemleri titizlikle değerlendirildi.

Toplantıda, geride bırakılan dönemin muhasebesinin yanı sıra önümüzdeki 2026-2027 eğitim-öğretim yılına yönelik planlama ve hazırlık süreçleri de masaya yatırıldı. İlçedeki eğitim hizmetlerinin niteliğini ve kalitesini daha da yukarılara taşımak amacıyla okul idarecileriyle karşılıklı görüş alışverişinde bulunuldu.

Toplantı, yeni eğitim döneminde yürütülecek çalışmaların kararlılıkla sürdürülmesi temennisiyle sona erdi.

Vali Polat’ın okul ziyaretleri devam ediyor
Küçük Aysima’dan öğretmenlerine duygulandıran sürpriz
Samsun’da Kelebek Etkisi Mentörlük programı başladı
Güvenli elektronik küpe sistemi ve KKKA hastalığına karşı kene mücadelesi eğitimi gerçekleştirildi
Kütahya OSB’de “Üretimde Dijital Dönüşüm Çözümleri” konulu seminer
Paylaş
Facebook Whatsapp Whatsapp E-Posta Yazdır
Yorum yapılmamış

Bir yanıt yazın Yanıtı iptal et

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Bizi Takip Et

Sosyal medya hesaplarımız
FacebookBeğen
XTakip et
InstagramTakip et
YoutubeAbone ol
TiktokTakip et

Haftalık Bülten

En yeni haberlerimizi anında almak için bültenimize abone olun!
Popüler Haberler
Genel

Tercan’da Çanakkale Zaferi’nin 111. yıl dönümü törenle anıldı

18 Mart 2026
Beyaza bürünen Sakarya’da 36 noktada kar küreme çalışmaları sürüyor
Cinayetle sonuçlanan kavgayla ilgili tutuklanan sanığın yargılanmasına devam edildi
Uluslararası eTwinning projesiyle empati sınırları aştı
Kulp’ta yağmur yerini kar yağışına bıraktı
Hızlı Bağlantılar
  • Anasayfa
  • Gündem
  • Politika
  • Ekonomi
  • Spor
  • Magazin
  • Yaşam
  • Sağlık
  • Kültür Sanat
Popüler Kategoriler
  • Anasayfa
  • Gündem
  • Politika
  • Ekonomi
  • Spor
  • Magazin
  • Yaşam
  • Sağlık
  • Kültür Sanat

Haftalık bülten

En yeni haberlerimizi anında almak için bültenimize abone olun!

© Envanternet Habercilik 2026. Tüm hakları saklıdır.
Hoşgeldin!

Hesabına giriş yap

Kullanıcı Adı veya E-posta Adresi
Şifre

Şifrenizi mi unuttunuz?