Bu siteyi kullanarak Gizlilik Politikasını ve Kullanım Koşullarını kabul etmiş olursunuz.
Kabul et
Envanter HaberEnvanter HaberEnvanter Haber
Font boyutlandırmaAa
  • Anasayfa
  • Gündem
  • Politika
  • Ekonomi
  • Spor
  • Magazin
  • Yaşam
  • Sağlık
  • Kültür Sanat
Okunuyor: Erzincan’da 82 genç diş hekimi mezuniyet coşkusu yaşadı
paylaş
Font boyutlandırmaAa
Envanter HaberEnvanter Haber
Ara
  • Anasayfa
  • Gündem
  • Politika
  • Ekonomi
  • Spor
  • Magazin
  • Yaşam
  • Sağlık
  • Kültür Sanat
Mevcut bir hesabınız mı var? Giriş yap
Bizi takip et
Envanter Haber > Eğitim > Erzincan’da 82 genç diş hekimi mezuniyet coşkusu yaşadı
Eğitim

Erzincan’da 82 genç diş hekimi mezuniyet coşkusu yaşadı

Son güncelleme: 18 Haziran 2026 10:07
Yayınlandı 18 Haziran 2026
paylaş
Resimler 1/3
paylaş

Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi’nden mezun olan 82 öğrenci, düzenlenen törenle meslek hayatına uğurlandı.

Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi Prof. Dr. Erdoğan Büyükkasap Kültür ve Kongre Merkezi’nde gerçekleştirilen 2025-2026 eğitim-öğretim yılı mezuniyet töreni, saygı duruşunda bulunulması ve İstiklal Marşı’nın okunmasıyla başladı.

Müzik dinletisinin ardından konuşan dönem birincisi Diş Hekimi Gizem Demir, fakülteden mezun olmanın gururunu yaşadığını belirterek, eğitim sürecinde kendilerine destek veren akademisyenlere, ailesine ve arkadaşlarına teşekkür etti.

Törende konuşan Diş Hekimliği Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Zeynep Yeşil, mezun öğrencilerin yoğun ve özverili bir eğitim sürecini başarıyla tamamladığını söyledi.

Mezuniyetin bir son değil, yeni bir başlangıç olduğunu ifade eden Yeşil, genç diş hekimlerine mesleki gelişimlerini sürdürmeleri ve sürekli öğrenmeye açık olmaları tavsiyesinde bulundu.

Fakültenin akademik başarılarına da değinen Yeşil, son Diş Hekimliğinde Uzmanlık Sınavı’nda öğrencilerden birinin Türkiye 10’uncusu, birinin 106’ncı, bir diğerinin ise 194’üncü olduğunu belirterek öğrencileri, ailelerini ve öğretim üyelerini tebrik etti.

Meslek hayatında etik değerlere bağlı kalmanın önemine vurgu yapan Yeşil, mezunlara insan sağlığını her zaman ön planda tutmaları çağrısında bulundu.

Konuşmaların ardından dönem birincisi Gizem Demir, mezuniyet kütüğüne isim plaketini çaktı. Daha sonra dereceye giren öğrencilere plaket ve başarı belgeleri verildi.

Yemin töreninin ardından 2025-2026 eğitim-öğretim yılı Diş Hekimliği Fakültesi Mezuniyet Töreni, öğrencilerin kep atmasıyla sona erdi.

Vali Coşkun; “En güçlü silah bilgi, en büyük düşman ise tembellik ve cehalettir”
Müdür Yılmaz: “Bir çocuk, bir gelecektir”
Bayburt’ta Mesleki ve Teknik Eğitim Fuarı düzenlendi
Bilinçli Gençler Topluluğundan lösemili öğrencilere Ramazan desteği
Kaymakam Mahir, Köyde devam eden parke çalışmalarını inceledi
Paylaş
Facebook Whatsapp Whatsapp E-Posta Yazdır
Yorum yapılmamış

Bir yanıt yazın Yanıtı iptal et

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Bizi Takip Et

Sosyal medya hesaplarımız
FacebookBeğen
XTakip et
InstagramTakip et
YoutubeAbone ol
TiktokTakip et

Haftalık Bülten

En yeni haberlerimizi anında almak için bültenimize abone olun!
Popüler Haberler
Kültür Sanat

Doğadan ilham alan hikaye yarışması sonuçlandı

13 Ocak 2026
Bolu Dağı’nda sis ve sağanak etkili: Görüş mesafesi 30 metreye düştü
Madran Dağı zirvesi beyaza büründü
Erzincan’da sporun yaygınlaşmasına destek
Evde temizlik yaparken fenalaşan genç kadın hayatını kaybetti
Hızlı Bağlantılar
  • Anasayfa
  • Gündem
  • Politika
  • Ekonomi
  • Spor
  • Magazin
  • Yaşam
  • Sağlık
  • Kültür Sanat
Popüler Kategoriler
  • Anasayfa
  • Gündem
  • Politika
  • Ekonomi
  • Spor
  • Magazin
  • Yaşam
  • Sağlık
  • Kültür Sanat

Haftalık bülten

En yeni haberlerimizi anında almak için bültenimize abone olun!

© Envanternet Habercilik 2026. Tüm hakları saklıdır.
Hoşgeldin!

Hesabına giriş yap

Kullanıcı Adı veya E-posta Adresi
Şifre

Şifrenizi mi unuttunuz?