Bu siteyi kullanarak Gizlilik Politikasını ve Kullanım Koşullarını kabul etmiş olursunuz.
Kabul et
Envanter HaberEnvanter HaberEnvanter Haber
Font boyutlandırmaAa
  • Anasayfa
  • Gündem
  • Politika
  • Ekonomi
  • Spor
  • Magazin
  • Yaşam
  • Sağlık
  • Kültür Sanat
Okunuyor: İlkokul öğrenciler Sapanca Gölü’nü ilk kez gördü
paylaş
Font boyutlandırmaAa
Envanter HaberEnvanter Haber
Ara
  • Anasayfa
  • Gündem
  • Politika
  • Ekonomi
  • Spor
  • Magazin
  • Yaşam
  • Sağlık
  • Kültür Sanat
Mevcut bir hesabınız mı var? Giriş yap
Bizi takip et
Envanter Haber > Çevre > İlkokul öğrenciler Sapanca Gölü’nü ilk kez gördü
Çevre

İlkokul öğrenciler Sapanca Gölü’nü ilk kez gördü

Son güncelleme: 17 Haziran 2026 15:23
Yayınlandı 17 Haziran 2026
paylaş
Resimler 1/4
paylaş

SASKİ, su tasarrufu bilincini gelecek nesillere aktarmak gayesiyle başlattığı ‘Su Müfettişi’ eğitimlerini sınıf duvarlarının ötesine taşıdı. Geyve Umurbey İlkokulu öğrencileri özel bir organizasyonla şehrin en önemli içme suyu kaynağı olan Sapanca Gölüyle ilk kez tanışma heyecanı yaşadı.

Sakarya Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi (SASKİ), çocuklara yönelik yürüttüğü çevre bilinci projelerine yeni bir soluk getirdi. Sadece teorik eğitimlerle sınırlı kalmayan çalışmalar, çocukların yaşayarak öğrenmesini sağlayan saha etkinlikleriyle destekleniyor. Geyve Umurbey İlkokulu’nda verilen eğitimler sırasında Sapanca Gölü’nü daha önce hiç görmediklerini ve çok merak ettiklerini dile getiren öğrenciler için SASKİ, özel bir etkinlik organize etti. Göl Tesisleri’nde uzman ekiplerce ağırlanan Umurbeyli minik su müfettişleri, şehrin içme suyu kaynağını bizzat yerinde inceleme fırsatı buldu. Teknik detaylarından ardından çocuklar için doğayla iç içe eğitici ve sosyal aktiviteler düzenlendi. Öğrenciler resim tabletlerinde çizimler yaptı, boyama yaptı ve piknik yaparak oyunlar oynadı. Suyun doğal döngüsünü çeşitli eğitici oyunlarla eğlenerek öğrenen miniklerin su kaynaklarıyla kurduğu bağ güçlendirildi.

“Mutlulukları bizim için paha biçilemez”

Düzenlenen etkinliği ziyaret eden SASKİ Genel Müdürü Seyit Sakallıoğlu, “Bu şehrin hayati değerini yarınlarımız olan çocuklarla tanıştırmalı ve Sapanca Gölü’nü emanet edeceğimiz nesillere yaşam kaynağımızın önemini anlatmalıyız. Bu düşünce ile hareket ederek daha önce Sapanca Gölü’nü hiç görmeyen Geyve Umurbey İlkokulu öğrencilerine özel etkinlik düzenledik. Öğrenilen bilgilerin hayat boyu unutulmaması için etkinliği eğlenceli bir piknik havasında gerçekleştirdik. Miniklerin mutluluğu bizim için paha biçilemez” dedi.

Denizli’de Mollaahmet ile Göveçlik mahallelerini birleştiren yol yenileniyor
Uzmanlardan kritik Değirmendere uyarısı
Tokat’ta şap hastalığına karşı kesintisiz mücadele
Kilis’te yağış etkili oluyor
Yalancı bahara aldanan ağaçlar şubat ortasında çiçek açtı
Paylaş
Facebook Whatsapp Whatsapp E-Posta Yazdır
Yorum yapılmamış

Bir yanıt yazın Yanıtı iptal et

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Bizi Takip Et

Sosyal medya hesaplarımız
FacebookBeğen
XTakip et
InstagramTakip et
YoutubeAbone ol
TiktokTakip et

Haftalık Bülten

En yeni haberlerimizi anında almak için bültenimize abone olun!
Popüler Haberler
Kültür Sanat

Edirne’de Turizm Haftası kutlamaları başladı

15 Nisan 2026
Ahıra girmeye çalışan kurdu kangallar telef etti
Alanya Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nden 2025 yılında 112 ülkeden 21 bin 102 yabancı hastaya sağlık hizmeti
Muhtarlara sosyal risk haritaları ve sosyal hizmetler eğitimi verildi
Balıkesir Büyükşehir İtfaiyesi “İda” ile güçlendi
Hızlı Bağlantılar
  • Anasayfa
  • Gündem
  • Politika
  • Ekonomi
  • Spor
  • Magazin
  • Yaşam
  • Sağlık
  • Kültür Sanat
Popüler Kategoriler
  • Anasayfa
  • Gündem
  • Politika
  • Ekonomi
  • Spor
  • Magazin
  • Yaşam
  • Sağlık
  • Kültür Sanat

Haftalık bülten

En yeni haberlerimizi anında almak için bültenimize abone olun!

© Envanternet Habercilik 2026. Tüm hakları saklıdır.
Hoşgeldin!

Hesabına giriş yap

Kullanıcı Adı veya E-posta Adresi
Şifre

Şifrenizi mi unuttunuz?